Saturday 14 October 2017

Kinohimitsu Colágeno Halal Ke Forex


Collagen dan kecantikan Salam, Hari ini mari berbicara mengenai kolagen atau colágeno. Nak cantik kan Hampir kesemua razão para o aspecto de marketing de crença untuk product kecantikan sekarang adalah menggunaka colagen. Tapi apa tu colagen sebenarnya Colágeno adalah satu dari jenis protein. Manusia turut menghasilkan colágeno dalam badan. Colágeno ni macam lebih kurang fibroso la, ia menyambung dan bagi sokongan pada tisu badan yang lain seperti kulit, tulang, tendão, músculo. Dalam Badan manusia, colágeno e membuat sehingga 25 jumlah protein dalam badan. Tapi bila dah banyak sangat produto ada colágeno, macam tak tahu nak beli yang mana kan. Yang saya nak citer sikit ialah Kinohimitsu Bebida de beleza. Ada 2500mg colágeno de peixe dalam 1 botol 50ml nya. Banyak la tu kan, macam dkt 5 gitu colágeno dalam drink ni. Sebenarnya sbb saya pun munbuat formula, jadi saya selalu deal dengan barangan2 ni. Collagen ni macam serbuk putih ajer setelah di proses. Bergantung kepada siapa yang menghasilkan dan daniel mana, ia mempunyai fungsi dan rasa yang berbeza. Colágeno dari ikan, kadang2 sangat hanyir baunya, sebab tu bila minumam yang ditambah colágeno, biasanya mempunyai bau yang kuat. Flavor yang dimasukkan untuk mask bau colágeno ni, Kalau tak, ya Allah, tak larat ler kome nak minum. Bau ikan nya sangat hanyir. Tapi, produto Japão ni, kira ok lah. Rasa dan bau laici yang kuat. Kan dah cakap sbb nak máscara bau ikan tu. tapi ok lah rasanya. 1 casca de 6 botol x 50ml atau total 300ml adalah sebanyak RM 89.90. Bagi yang 1 ª vez minum, kena minum 1 botol setiap hari. Mahal lah wei. Lebih kurang RM RM. Oooi. Mahai ler kalau nak terus kan macam ni..tapi meh la cuba. Mana lah tahu. Ni kalau kawan aku yang jual ingrediente colágeno ni tahu aku try, mesti depa ketawa giler kat aku. Sebenarnya aku ni pun ada produk colágeno, teste de tapi masih dalam, tunggu confirmar teste tepat baru boleh berada di pasaran, então sementara tu cheque o produto yang dah sedia ada. Kinohimitsu Jpan Beauty Drink para Kami dari bidang berkaitan makanan ni kadang2, ambik ajer 1 sudu pure colagen masukkan dalam minuman. Tapi mmg tak larat la sbb baunya yang agak hanyir. Então sbb tu saya formulasikan dengan rasa yang lazat. Tunggu. Berbalik cerita asal colágeno ni, ada juga colágeno dari tulang sternum ayam. Tapi masih tidak terdapat di Malaysia. Ia di hasilkan dari tulang ayam yang berusia 6 minggu. Tak boleh imagiine, ayam yang di tetas dan jaga sampai 6 minggu untuk dapatkan colagen nya. Ingat tak tadi saya kata colágeno juga ada dalam mamalia. Então - biasala. Binatang yang sedang di ternak itu, iaitu khinzir turut terdapat colagen di hasilkan darinya. Sebab itu, berhati-hati bila beli produk di luar negara pasal colagen. Baca informasi tentang colágeno. Kalau dalam informasi product tu cuma kata colágeno, tengok lah tanda halal. Kalau ada tulis colágeno de peixe, sekurang-kurangnya kita tahu ia dari sumber yang halal. Tetapi hasil dari pemerhatian saya, kebanyakkan produto colágeno de Malaysia adalah dari sumber marine. Apa-apa pun baca label dan pastikan sebelum membeli. Dan jangan lupa juga, nanti bila produck saya dah ada di pasaran, saya informam kan..bukan saja ada colágeno dengan kadar yang tinggi untuk kecantikan tetapi juga dengan gabungan bahan yang bermutu tinggi dan rasa yang sedap..insyAllah. Então, nak tahu lagi pasal colágeno Nanti lah - tak melhor la nak buat comentário produto orang ajer. Nanti sesapa yang nak mencuba produck saya, avise-me. Saya bagi amostra grátis. Então, rajin2 lah mengunjungi blog ni. Senyum - senyum selalu kerana senyuman menyegarkan otot. Ok cikpuan, arini sy nk compartilham berkenaan produk ni (suke2 je nk share..tidak dibayar trocadilho). Mungkin ada yang lebih bagus. tp sy nak bg pendapat sy no NH CollaPlus. Item. NH Colla Plus Sejak Bila Consome Ni Dari tahun lepas lagi sebenarnye. Rasanya nak masuk 7 bulan dah sejak Oktober 2010. Macammane Boleh Tau Pasal Produk Ni Tgk melodi pasto Linda Onn ckp pasal NH Colla Plus, pasto pe lagi google la tgk ape pendapat org len. Kenapa Beli Lepas dah baca2 belog org len hmmmm nk cuba la. Uit. Mahai gak sbenarnye. Tp cube je la. Memandangkan muka dah macam playground cik jerawat. Pori muka makin besau je. Dr jauh leh nampak. X leh jd nih. Yang Best 1) HALAL 2) Masa seminggu x de la rasa sangat tp lama2 cik jerawat cam dah kurang. Kalu dulu keluar sekali tiga. Arghhhh. Tp skang ainda ada tp satu je la..kdg2 x de. Normal la sebulan skali. Paham kan cik puan semua. 3) Então, pori muka pon dah x óbvio ... os pórticos ficam menores ....ok la kan. 4) Rasa lebih confiante. 5) Perisa anggur, dengan itu, x de la rasa seksa masa nk minum tu..SEDAP. 6) Muka jadi menos oleoso. Kawan sy kata 7) Bertambah muda. Ada org kata arr..bukan misscha. 8) Sesuai amp Selamat consome massa gravidez, lebih2 período de tempo. Byknye policial aprovado Lista Benefício Dlm Brochura Boleh clique http kat pix --gt Yang x Melhor 1) Agak mahal pada permulaan. Tapi bila dah consumir 3 bulan ke atas rasa razoável. Sebabnye Dia 1-7 1BottleDay Dia 7 - 3 meses 1 Bottle2Day gt3 Mês 1Bottle3Day - veja kan dah razoável. Tapi nak kena tunggu 3 Bulan la. 2) Kena kira hari pulak (bagi yang x leh menghafal) mcm gambar bwh ni. Ada Pesanan Tambahan Kalau nak beli, beli yang embalagem besar sebab jimat. Harga RM 167.80..Cukup stok 1 Bulan. Selalunya farmasi buat promotion sobb lebih murah. Sy suka beli dekat cuidando farmácia dalam pasaraya tesco, sebab dapat comprovante voucher farmácia tesco tão lagi la murah. Paling murah sy pernah beli RM 146,00 Selalu Sy Beli 12 frascos sem garrafa livre. Ps. Semua org nk nampak muda. Sape nak muda gak angkat tangan mcm encik dibawah ini. Eu sim. Pada yang nak mencuba..selamat atualização de mencuba Julai 2011 Melhor resultado 2dayBottle ... ainda o consomem. ao melhor. Huhu sedang bersedih ini :( collaplus yg sy sayang tidak berkesan ketika jerawatku memuncak. Lepas satu. Satu jerawat batu muncul..pastu muka asyik berminyak aje. Wahai nh collaplus .. o que acontece. Ke sebab aku tukar skincare adohaii. Byk toksin la aku Não é possível ter têxteis com jekt ngan aku tetibe x ok. Tp ngan korang ok .. no momento, no final da semana, não está disponível. Kulit dah ok balik. Mkn masa skit. Masih teruskan nh collaplus :) mcm Nak beli tapi kalau termengandung rugi plak. Tgu duit ada la. Hehe ehhh. Ada brite baru ke dlm masa terdekat ni niza, ok yek mkn NH niaku tgh carik suplemento nih n igt nk cuba gamat healin tp kalo ko mkn ni ok, leh trycuba jaya nih. Jom kita bercuti dias da semana nak (tetibe jek) .. aku nk kidnap ko la ajak g beli NH ni. Kita bako kita bako hihi ye le. Ok skit la. Colega aku kata. Dia tgk aku warna kulit da sekata. Bos (bos org len) pon ada tego kata nmpk mude skit. E não cubo. Para sua informação ... ku da cuba gamat healin. Owh no. Aku x leh blah ngan rasa morre. Rasa cam nk vomit..tibe2 terbayang scott emulsão putih. Hehehe..tp gamat healin ni bagus untuk penyembuhan dalaman Entrada ini hanya utk pompuan ngengee :) akak dah habis satu tong, dah masuk tong kedua. Kesannya, kulit nampak licin sikit. Dah Beli 3 tong, nak tengok hasilnya. Ehemmm kak. Sy dah dekat ntah berapa botol ntah..okt ni masuk a 2ª annivesary sy bersama nh colla plus. Ehehehe bagus la benda ni ek..saya nak tente jugak la..tapi estudante lagi mana la nak cari duit..huhu..tapi kulit saya memang bermasalah. berjerawat, minyak bagai..lepas tu baru lepas burn..saya rasa ni Jalan terakhir sebelum pergi jumpa doktor..hehe..tetiba ngadu nasib lak. Baru cuba malam nie. d sebabkn stok beutskin sne abis. Saya da minum semalam. baru sebotol, kulit saya suda berseri. tapi saya memang tidak mengalami. masalah kulit. cuma lepas minum. tubmcm. ada pening2 sikit. Salam. Sy x fhm yg tarikh tu. 1st minum smpai 6 hari. Cth 1hb. Sampai 6hb. Então comece botol ke 7, 8hb ke 9 hb. Significa selang 2 hari atau sehari. Maob noob. Hehe kat kedai ubat cuma RM126 aje..jimat-jimat Anonymous oh yeke mcm menarik nih

No comments:

Post a Comment